Direktlänk till inlägg 22 april 2012

plugggggggggggggggggggggggg

Av yaali - 22 april 2012 21:57

Hellu :))

sitter här och pluggar, har ett pintest imorgon på anatomy ..

Idag har jag spenderat dagen på plugg och liten paus ute i balkongen då det varit fint väääder :))


vad mer kan man säga om mitt tråkiga liv, finns inget att blogga om förutom studier..:/ 

längtar til sommaren..ska göra min praktik i irak :D får lära mig sy och sådant där borta ;)) 


aja, har en lång natt framför mig..ha det gott ;)


en bild på ärtererna och venerna :P

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yaali - 20 april 2012 11:51


Hej,    så längesen man uppdatera denna blogg. så vad har hänt ..jo plugg plugg och bara plugg. Snart klar med första året, känns skönt ! vill bara ha sommarlov efter detta år, vad man har kämpat för att ta sig så långt!!   Har fått mkt erf...

Av yaali - 8 januari 2012 10:51

salam alikum   long time ago, been super busy with the studies. I couldnt sleep yesterday..was up today until 05:00 morning and fell asleep and was forced to wake up 06:00 and go back to sleep again:S ..today is all about studying like all other ...

Av yaali - 8 januari 2012 10:51

salam alikum   long time ago, been super busy with the studies. I couldnt sleep yesterday..was up today until 05:00 morning and fell asleep and was forced to wake up 06:00 and go back to sleep again:S ..today is all about studying like all other ...

Av yaali - 26 november 2011 20:16

We are the victorious party of God , we are the household of the Messenger of God and the relatives of him. We are the dignified and chaste family of the prophet , we are one of the two great weights of which the prophet of God has appointed us as th...

Av yaali - 25 november 2011 12:58

salam!    right now im at a cafeteria studying with a friend ( taking a 5 min break:P).  studying for a pin.test for thursday..hopefully I will pass..otherwise ill jump from my window:P   really these days Ive feelt pretty sad and just exha...

Presentation


Just a memory..

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

translate


Skapa flashcards