Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Kärleken är ljuv

Av yaali - 21 augusti 2011 03:20



Han fick mig med sin kärlek, med sin lojalitet, med sin godhet.

Han fick mig att tro på en enda sann kärlek och fick mig att falla för hans ord!

För det finns ingen som han, varit mig trogen och sann.

Han finns i mina tankar och varje cell i mig skriker hans namn..

Oh min kärlek du är och förblir mitt allt...du är min Gud och mitt enda Kall!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yaali - 22 april 2012 21:57


Hellu :)) sitter här och pluggar, har ett pintest imorgon på anatomy .. Idag har jag spenderat dagen på plugg och liten paus ute i balkongen då det varit fint väääder :))   vad mer kan man säga om mitt tråkiga liv, finns inget att blogga om f...

Av yaali - 20 april 2012 11:51


Hej,    så längesen man uppdatera denna blogg. så vad har hänt ..jo plugg plugg och bara plugg. Snart klar med första året, känns skönt ! vill bara ha sommarlov efter detta år, vad man har kämpat för att ta sig så långt!!   Har fått mkt erf...

Av yaali - 8 januari 2012 10:51

salam alikum   long time ago, been super busy with the studies. I couldnt sleep yesterday..was up today until 05:00 morning and fell asleep and was forced to wake up 06:00 and go back to sleep again:S ..today is all about studying like all other ...

Av yaali - 8 januari 2012 10:51

salam alikum   long time ago, been super busy with the studies. I couldnt sleep yesterday..was up today until 05:00 morning and fell asleep and was forced to wake up 06:00 and go back to sleep again:S ..today is all about studying like all other ...

Av yaali - 26 november 2011 20:16

We are the victorious party of God , we are the household of the Messenger of God and the relatives of him. We are the dignified and chaste family of the prophet , we are one of the two great weights of which the prophet of God has appointed us as th...

Presentation


Just a memory..

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

translate


Skapa flashcards